احتمالا شما هم اینقدر شنیدین که یکسری با راه انداختن یک آنلاین شاپ یا فروشگاه آنلاین در اینستاگرام به درآمدهای خوب و بالا رسیدن، جذب شدین که شما هم فروشگاه خودتونو راه بندازین.
ولی موندین چجوری این کار رو انجام بدین و چجوری یک محصول خوب پیدا کنین و یا چجوری پیج اینستاگرامتونو رشد بدین ، حالا ما اومدیم و مشکلاتونو در قالب سرفصل های زیر پوشش دادیم:
بهتره قبل از اینکه وارد این حوزه از بازار بشین یکبار دیگه نگاه دقیقتری به این بازار داشته باشید و کمی از عظمت این بازار بزرگ رو درک کنید تا بفهمید چرا این حوزه اینقدر برای بازاریابان و مدیران کسبوکار حتی قابل توجه هست پس بهتره سری به لینک پایین بزنین :
در راهانداختن هر کاری و هرچیزی اول از همه قبل از ورود به اون کار ، چالشهایی که داره رو پیدا کنین و ببینین از پَسش برمیاین بعد اقدام کنین ، حالا این چالشها رو تحت عنوان نکات مهم براتون در آموزش زیر آوردیم:
قراره این جلسه یادبگیریم که اگر ایده ای برای راه اندازی آنلاین شاپ نداریم چجوری محصول مورد علاقمونو یا ایده مورد علاقمونو پیدا کنیم
یکی از مهمترین دلایل شکست خیلی از کسبوکار ها نسنجیدن بازار اون کسبوکاره که در آموزش پایین ما کامل روش سنجش بازار در پلتفرم اینستاگرام رو توضیح دادیم
در این آموزش قراره روش هایی که باعث میشه شما بتونید به یک تامین کننده برسید رو با هم بررسی میکنیم
وقتی یک کسبوکار آنلاین شروع به کار میکنه و یک محصول هم داره مسلما یکی از چالش های اون قیمت گذاری روی محصوله .
در این جلسه یادمیگیریم که چجوری محتوا کم نیاریم و بتونیم تاجای امکان محتوای خوب تولید کنیم
در این مقاله قراره بفهمیم که چجوری ست شدن یک محصول با دیگر محصولات میتونه تاثیر بسزایی در خرید مشتری داشته باشه
بزودی این فصل تکمیل میشود
بزودی این فصل تکمیل میشود
بزودی این فصل تکمیل میشود
بزودی این فصل تکمیل میشود
نکته مهم آخر
در صورتی که مایل هستید تا به ویدیوهای فصلهای بالا دسترسی داشته باشید و همینطور تمام و کمال از محتواهای بالا استفاده کنید حتی با مثالهای بیشتر و کامل تر به همراه هدایای ویژه بر روی لینک زیر کلیک کنید
هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.